کالایی در سبد نیست

بیمه بدنه هواپیما و بالگرد

خدمات بیمه بدنه هواپیما و بالگرد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پوشش بیمه ای جهت جبران خسارت های مالی به بدنه هواپیما و خسارت مالی و جانی به اشخاص ثالث منجمله مسافرین ناشی از حوادث است  .

امروزه نقش صنعت بیمه در  صنعت حمل و نقل هوائی بسیار حائز اهمیت است. افزایش تعداد پروازهای هوائی جهت جابه جائی افراد و نقل و انتقالات تجاری و انواع بار باعث رشد سریع صنعت بیمه در این حوزه گردیده است. ارائه پوشش بیمه ای از همان آغاز کار و با توجه به تمرکز خطر و سرمایه های انبوهی که در این رشته وجود داشت، بسیاری از بیمه گران را واداشت تا در بدو فعالیت خود اقدام به تشکیل صندوق های مشترک هواپیمائی نمایند تا بیمه گران و کارشناسان متخصص و تکنیکی، در این رشته بتوانند خدمات مورد نیاز بازار را ارائه دهند. متقاضیان بیمه  هواپیما با تعداد محدودی هواپیما سر و کار دارد و در صورت بروز حادثه برای هر فروند هواپیما، بدلیل تجمع سرمايه اعم از مسئولیت، بدنه، مسافر، بار و خدمه میزان خسارت به حدی بالا می رود که معمولا از دید بیمه گر به عنوان خطرات فاجعه بار تلقی می شود. با توجه به این موضوع اهمیت و ارزش بيمه هواپیما  بيش از پیش آشکار می شود.

تاریخچه بیمه نامه هواپیما

اولین بار این واژه در سال 1911 در لویدز لندن مطرح شد،  اما  عمر آن کوتاه بود و یکسال پس از آن این مسئله ملغی اعلام شده و دلیل آن این بود که سطح خسارت ها بسیار بالا  و هزینه های سرسام آوری را برای شرکت بیمه به  دنبال داشت. در همین حین سقوط چندین هواپیما به علت هوای نامساعد باعث تشدید لغو این رویداد شد.

یکی دیگر از علل عدم پذیرش بیمه نامه هواپیما از سوی جامعه، نبود یک قانون مشخص و مدون در ارتباط با پدیده ی حمل مسافر و حمل و نقل هوایی بود که در نتیجه حیطه ی مسئولیتی فعالان و حمل کنندگان خطوط هوایی مشخص نبود.

بیمه هواپیما تا سال 1929 به تعویق افتاد تا  در این سال کنوانسیونی در شهر ورشو لهستان برگزار شد که به همین نام نیز مشهور است. در واقع هدف از تدوین این کنوانسیون ایجاد چارچوب و قوانین مربوط به شرکت های حمل و نقل هوایی بود که  این اصول مدون، مسئولیت این شرکت ها در رابطه با حمل مسافران و همچنین توشه و بار متعلق به آن ها را تشریح می کرد. در حال حاضر بزرگ ترین بازار صدور بیمه نامه هواپیمایی درجهان تحت اختیار  بازار صدور بیمه های هواپیمایی در لندن است.

سابقه خسارت هواپیمایی در طول تاریخ

این حادثه هولناک در 27 مارس 1977  در جزیره نتریف( Tenerife) کشور اسپانیا اتفاق افتاد.در این حادثه، دو فروند هواپیمای بوئینگ 747 بر روی باند فرودگاه “لوس رادوس” که امروزه به فرودگاه تنریف شمالی مشهور است، واقع در کشور اسپانیا بهم برخورد کرده و خسارت جانی بسیار بزرگی یعنی کشته شدن 583 نفر را منجر گردید.

بیمه هواپیما - خدمات بیمه دانا

فاجعه تنریف صحنه برخورد دو هواپیمای بوئینگ    747(KLM4805,Pan Amercan1736)   به جهت روشن شدن تصویر مه موجود در هوا توسط کامپیوتر محو شده است.

بیمه هواپیما - خدمات بیمه دانا

با وجود افزایش استانداردها و کنترل و بازرسی ها جهت جلوگیری از اینگونه حوادث ، گه گاهی خبرهای از وقوع حوادث کوچک و بزرگ هوایی که عواقب هولناکی دارد به گوش می رسد و در هر صورت وقوع یک حادثه ی هوایی به طور حتم خسارات مالی و جانی عظیم و جبران ناپذیری را به دنبال خواهند داشت که جبران آن نیازمند توان مالی بالای کشورها و صنایع هوایی و بیمه است .

پرنده هایی که  می تواند تحت پوشش بیمه هوایی بیمه قرار داد کدام هستند :

پرنده هایی که می تواند تحت پوشش بیمه قرار گیرند عبارتند از انواع هواپیما، هیلکوپتر، وسایل پرنده سبک و فوق سبک همچنین کایت، گلایدر، پاراگلایدرو غیره را در بر می گیرد که استفاده آنها می تواند حمل مسافر، تفریحی، آموزشی و نظامی و غیره باشد .

ما تلاش خواهیم کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای ذینفعان از طریق توسعه ناوگان و بازارهای داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن امور تامین ناوگان،خدماتی و مالی صنعت هوانوردی ایران را ارتقاء داده و با ارائه برترین خدمات به مشتریان خود شعار "مدرن و هوشمند تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی، شبکه اجرایی ما را در ایجاد رضایت مشتریان و سرآمدی میان شرکتهای خدماتی و لیزینگ هواپیما در کشور یاری نموده و بهبود مستمر و سریع برای فعالیتهای خود را سرلوحه امور قرار می‌دهیم و در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شرکتهای هواپیمایی و مجموعه های هوانوردی ارائه نماییم.

 

ایرسا با تامین نیازهای خدماتی، ناوگان، تامین قطعات و لوازم جانبی هواپیما و بالگرد در صنعت هوانوردی با متمایزترین خدمات با فناوری روز دنیا در پیشرفت این صنعت به گونه ای فراتر از انتظار برآورده می نماید

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره لطفا از طریق پلهای ارتباطی زیر با ما همراه شوید

 

ارتباط با مرکز خدمات هواپیما ایرسا

 
آدرس:   ایران تهران اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان هلدینگ هوانوردی آسمان طبقه پنجم

تلفن:   2191012232(98)+
موبایل:   9227170721(98)+

ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریداین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 



درباره ما

خدمات فنی هواپیما و فروش هواپیماهای تجاری با افزایش سریع بهره برداری روبرو شده است زیرا مزایایی را برای پرداخت هزینه های خرید ، انعطاف پذیری در ترکیب ناوگان همراه با کاهش خطرات یک سرمایه گذاری بزرگ به حاملان ارائه می دهد.
سامانه یکپارچه خدمات هواپیما ایرسا به عنوان یک رابط ارائه خدمات و فروش با خدمات کامل ، خدمات گسترده ای را به شرکت های هواپیمایی از فروش عملیاتی سنتی ، تمدید ناوگان و تأمین مالی سازمان یافته ارائه می دهد. تیم جهانی متخصص متشکل و باتجربه ما می تواند حتی منحصر به فردترین نیازهای ناوگان را برطرف کند.ما با داشتن مجموعه ای از پرطرفدارترین نوع هواپیماها ، راه حلهای فتی و لیزینگ نوآورانه و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که از شرکای هواپیمایی ما برای تحقق اهداف خود پشتیبانی می کند

تماس با ما

ما اینجا هستیم تا در هر کاری به شما کمک کنیم
ما دائما در تلاش هستیم تا عملکرد خود را در هنگام ارائه خدمات راحت و با کیفیت به مشتریان خود بهبود بخشیم. ما برای دسترسی آسان مشتریان به اطلاعاتی که ممکن است در مورد هواپیما و خدمات ما نیاز داشته باشند ، اهمیت بسیاری می دهیم.
واحد پشتیبانی مرکز خدمات هواپیما ایرسا در ایران :
ایران -تهران اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی مرکز تجاری ایرسا طبقه دوم واحد سه
☎️ 982191012232+
? 989227170721+
? @airairsaofficial

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبر نامه مرکز خدمات هواپیما ایرسا از تازه ترین اخبار ما با خبر شوید. جهت عضویت در خبرنامه ایمیل و نام خود را وارد نمایید.

شبکه های اجتماعی ما

بازدید از سایت ما

364874
بازدید امروز
بازدید دیروز
بازدید این هفته
بازدید هفته گذشته
بازدید این ماه
بازدید ماه گذشته
آمار کل بازدید
160
82
511
363658
2633
3626
364874

ای پی شما: 3.235.188.113
2023-09-28 23:31