فرم داخلی خاص، انحنای سقف و جداره داخلی هواپیما و همچنین جنس بدنه، سقف و کف هواپیما با یک ساختمان اداری کاملا متفاوت بود. طراحان مرکز خدمات هواپیما ایرسا خواستار حفظ اصالت و فرمت داخلی بودند تا امکانات یک فضای اداری بر اساس استاندارد روز دنیا را در یک محیط واقعی مستقر گردد.
طراحی و تولید شخصیسازی شده Customized چالشهایی در زمینه زنجیره تأمین محصولات و خدمات به وجود میآورد. این چالش با قابلیت طراحی و تولید مدولار به راحتی مدیریت شد و مطابق با نیاز پروژه، محصولات و تغییرات در فرم استاندارد محصولات برای پیشبرد هرچه بهتر پروژه تولید و بروزرسانی شد.
به عبارت دیگر، با توجه به اینکه پارتیشن و مبلمان اداری مطابق با نیازهای شرکتهای هواپیمایی طراحی می شود، باید مرحله تولید، اجرا و همچنین خدمات پس از فروش به خوبی برنامهریزی و مدیریت میشد. در واقع، برای ارائه خدمات شخصیسازی شده باید تمامی قطعات و اتصالات به کار رفته در محصولات برای چنین پروژههایی، به درستی و با دقت نظر، توسط تیم طراحی تعریف، ذخیرهسازی و در قالب پایگاه اطلاعاتی به تیم های تولید، اجرا، فروش و خدمات پس از فروش منتقل گردد تا در آینده و برای اجرا پروژه خللی ایجاد نشود.
فرم داخلی خاص، انحنای سقف و جداره داخلی هواپیما و همچنین جنس بدنه، سقف و کف هواپیما با یک ساختمان اداری کاملا متفاوت بود. طراحان مرکز خدمات هواپیما ایرسا خواستار حفظ اصالت و فرمت داخلی بودند تا امکانات یک فضای اداری بر اساس استاندارد روز دنیا را در یک محیط واقعی مستقر گردد.
تجربه های مرکز خدمات هواپیما ایرسا در مدیریت و اجرای پروژه های گوناگون پارتیشن و مبلمان اداری موجب همکاری و همفکری موثری در تمامی مراحل شد، تا این همکاری به ایجاد یک دفتر کاری منطبق با نیازهای شرکتهای هواپیمایی منتهی گردید. در اجرای این پروژه استانداردهای روز دنیا در فضایی ویژه از لحاظ ابعاد و فرم ساختمان به گونه ای در نظر گرفته شد که فضایی با کارایی بهینه از نظر ابعاد و تعداد پرسنل مستقر بدست آید. هر بخش شرکت با توجه به مسئولیت و تعاریف شغلی، نیازمند سطح متفاوتی از حریم خصوصی و تمرکز و ارتباط کاری است. کارشناسان مرکز خدمات هواپیما ایرسا با در نظر گرفتن تنوع کاربری های اداری در فضای محدود داخلی (230 متر مربع) ازپارتیشن های دوجداره نما و مبلمان اداری لیما استفاده کردند تا علاوه بر پیاده سازی استانداردهای طراحی دکوراسیون اداری از لحاظ بصری نیز تاثیری بر فضا داشته باشند.
هدف اصلی این پروژه، ایجاد فضایی منحصر بفرد و کارآمد برای استفاده بهینهی بخش های مختلف شرکت از فضای موجود داخل هواپیما بود، که در عین یکپارچگی تمامی کاربری ها در فضای متناسب خود قرار گیرند.
ما تلاش خواهیم کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای ذینفعان از طریق توسعه ناوگان و بازارهای داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و مدرن امور تامین ناوگان،خدماتی و مالی صنعت هوانوردی ایران را ارتقاء داده و با ارائه برترین خدمات به مشتریان خود شعار "مدرن و هوشمند تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی، شبکه اجرایی ما را در ایجاد رضایت مشتریان و سرآمدی میان شرکتهای خدماتی و لیزینگ هواپیما در کشور یاری نموده و بهبود مستمر و سریع برای فعالیتهای خود را سرلوحه امور قرار میدهیم و در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شرکتهای هواپیمایی و مجموعه های هوانوردی ارائه نماییم.
ایرسا با تامین نیازهای خدماتی، ناوگان، تامین قطعات و لوازم جانبی هواپیما و بالگرد در صنعت هوانوردی با متمایزترین خدمات با فناوری روز دنیا در پیشرفت این صنعت به گونه ای فراتر از انتظار برآورده می نماید
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره لطفا از طریق پلهای ارتباطی زیر با ما همراه شوید
ارتباط با مرکز خدمات هواپیما ایرسا
آدرس: | ایران تهران اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان هلدینگ هوانوردی آسمان طبقه پنجم |
|
تلفن: | 2191012232(98)+ | |
موبایل: | 9227170721(98)+ |
|
ایمیل: | این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریداین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |